Onze Diensten

Hondenbewaking

Een beveiliger met diensthond heeft een grote preventieve werking. Door het hoor- en reuk vermogen van de diensthond worden onbevoegde personen snel opgemerkt. Door de vroege signalering en alarmering van de diensthond kan de beveiliger direct handelen. Hierdoor kunnen  calamiteiten en- of onregelmatigheden zoals inbraak voorkomen worden. Een hondengeleider is opgeleid om daadkrachtig en snel op te treden wanneer zich gevaarlijke situaties voordoen. De diensthond dient hierbij als verlengstuk en ondersteuning. Door de hechte samenwerking tussen hond en beveiliger is dit, naast evenementen, de ideale optie voor het beveiligen van bouwplaatsen, parkeer- en bedrijfsterreinen, jachthavens en openbare gebouwen.  

Onze diensthonden zijn NBvD (Nederlandse Bond voor de Diensthond) gecertificeerd.

Object beveiliging

Objectbeveiliging op Maat

Onze objectbeveiligers zijn breed inzetbaar en passen hun diensten aan op uw specifieke situatie. Afhankelijk van uw behoeften kunnen zij onder andere ingezet worden voor:

  • Ontvangen en doorverwijzen van bezoekers
  • In- en uitgangscontrole
  • Controlerondes
  • Brand- of sluitrondes
  • Telefoongesprekken beheren
  • Licht administratieve taken zoals postverwerking

Onze beveiligers kunnen snel van rol wisselen en dienen ook als BHV’er en receptionist binnen hetzelfde object. Controlerondes zijn een effectieve en kostenefficiënte manier om de veiligheid te waarborgen. Bijzonderheden worden direct gecommuniceerd, zodat snel actie kan worden ondernomen. U ontvangt dagelijks een rapportage zodat u altijd op de hoogte bent van de situatie.

Evenementen beveiliging

Bij evenementen verzamelen zich grote groepen mensen, die veilig en efficiënt moeten kunnen samenkomen en bewegen.

Onze ervaren evenementenbeveiligers zijn bedreven in het inschatten van problemen en anticiperen hier vaak al op voorhand op. Zo kunnen veiligheidsverstoringen vaak voorkomen worden voordat ze escaleren. Indien nodig treden onze beveiligers krachtig maar discreet op om de veiligheid te waarborgen. We stemmen onze aanpak af op het type evenement en uw wensen als organisator, om zo het evenement soepel te laten verlopen.

BHV & EHBO

Beveiligers beschikken standaard over een BHV certificaat, waardoor ze meteen kunnen ondersteunen bij spoedeisende hulp, brand en ontruimingen.

Hospitality

Hosts en hostessen helpen uw gasten op alle fronten. Ze zijn gespecialiseerd in het welkom heten van gasten van verschillende achtergronden en zorgen voor een goede ontvangst voor iedereen. Hun takenpakket kan bestaan uit onder andere:

  • Ontvangstbalie voor ticketuitgifte, servicevragen en ondersteuning;
  • Toegangscontrole;
  • Rondleidingen geven;
  • Vragen beantwoorden.

Veiligheid nog steeds voorop

 

Hosts onderscheiden zich door naast uitermate vriendelijk te zijn, ook een oog voor gevaar te hebben. Ze hebben een achtergrond in de Beveiliging en letten continu op verdacht gedrag. Door deze combinatie heeft u extra ogen op de werkvloer die meekijken of alles veilig verloopt

Receptiediensten

Onze receptionisten zijn breed inzetbaar voor alle soorten objecten, zoals hotels, kantoren, musea en industrie. Afhankelijk van uw behoefte kunnen onder andere de volgende taken uitgevoerd worden:

  • Het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers;
  • In- en uitgangscontrole;
  • Telefoongesprekken aannemen en verwerken;
  • Licht administratieve werkzaamheden zoals postverwerking;
  • Check-in en check-out van gasten.

Rapportage

Dagelijks word er een rapportage geschreven zodat u altijd op de hoogte bent van bijzonderheden die zich hebben voorgedaan. 

Toezichthouder

De aanwezigheid van de toezichthouder zal niet onopgemerkt blijven bij de bewoners van de wijk of gemeente. Doordat de toezichthouders zich te voet of per fiets voortbewegen, zijn ze toegankelijk voor bewoners om een praatje te maken. Op deze manier leert de toezichthouder de wijk beter kennen, en daarmee ook de problemen die zich voordoen in de optiek van de bewoners. Daarnaast bouwt de toezichthouder een vertrouwensband op met de wijk, wat het veiligheidsgevoel ten goede komt.

 

Signaleren en aanpakken

Via gesprekken met bewoners, politie en gemeente kan de toezichthouder problemen in een vroeg stadium signaleren, en ze vervolgens aanpakken voordat ze escaleren. Ook bij inbraken, brand of andere ongevallen is de toezichthouder snel ter plaatse om eerst hulp te bieden.

 

Door de zichtbaarheid binnen de wijk van de toezichthouder worden veel overlast problemen voorkomen en opgelost. Indien nodig zal de toezichthouder een gesprek aangaan met de onruststokers en het probleem verder uitdiepen en oplossen. Mocht dit de problemen niet verhelpen, dan zal de toezichthouder in overleg met de gemeente en de politie andere opties bekijken. De toezichthouder weet wat samenwerken is, en gaat altijd daadkrachtig te werk. 

 

Problemen worden niet uit de weg gegaan, maar aangepakt tot ze opgelost zijn.